مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 15:452021-10-13فرهنگي

برپایی مراسم پایانی جشنواره فیلم کودک و نوجوان


مراسم پایانی جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان ، این بار به دلیل شیوع کرونا نه در اصفهان بلکه در تالار زنده یاد عباس کیارستمی در تهران و در بنیاد سینمایی فارابی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که شامگاه 21 مهر ماه برگزار شده است، علیرضا تابش دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان و مدیر عامل فارابی سخنانی را در ابتدا مطرح کرد.

علیرضا تابش در بخشی از سخنانش گفت: از خداوند متعال سپاسگزارم که مقدر و ممکن ساخت، اکنون اینجا بایستم و در مراسم پایانی سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان ایران، در مقام دبیر جشنواره، با شما سخن بگویم.

شما در این چند روز شاهد نتیجه ‏ی تلاش های جمعی من و همکارانم، برای برگزاری جشنواره ‏ای در شان مخاطبان گرانقدرش، و نیز درخور سینمای ایران بودید؛ تشخیص اینکه تا چه میزان در انجام این امر موفق بودیم را باید بر عهده ‏ی مخاطبان و کارشناسان دانست، اما خداوند را شاهد می گیرم، که همکارانم در تمام این چندماه، آنچه در توان داشتند صرف کردند تا چند روزی لبخند بر لب کودکان و نوجوانان کشورمان بنشیند، و رضایت جامعه‏ سینماگران و هنرمندان، حاصل شود.

حضور و همراهی 2220 داور کودک و نوجوان از سراسر کشور در این دوره از جشنواره، افتخاری برای همه ما بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی مراسم پایانی جشنواره فیلم کودک و نوجوان

برپایی مراسم پایانی جشنواره فیلم کودک و نوجوان