مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 14:202021-10-13پزشكي

تکلیف استخدام 35 هزار پرستار تا یک ماه آینده باید روشن شود


وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظف شد حداکثر تا یکماه آینده (20 آبان) وضعیت پرستارانی را که در آزمون استخدامی وزارت بهداشت شرکت کرده اند، - با تصویب کارگروه مشترک کمیسیون بهداشت مجلس، دولت و سازمان نظام پرستاری، مقرر شد، وضعیت استخدام حدود 35 هزار پرستاری که در آزمون استخدام وزارت بهداشت شرکت کرده اند تا یک ماه آینده مشخص شود.

روابط عمومی سازمان نظام پرستاری نوشت: در پی تصویب تشکیل کارگروه رسیدگی به مطالبات پرستاران، متشکل از نماینده وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور استخدامی از طرف دولت، نماینده کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و نماینده سازمان نظام پرستاری، اولین جلسه این کارگروه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان اعضای کارگروه در محل کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برگزار شد، موضوع تعیین تکلیف اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و تعیین تکلیف استخدام پرستاران در وزارت بهداشت بررسی شد.

سه پیشنهاد در خصوص استخدام پرستاران به تصویب رسید در جلسه پس از بحث و بررسی موضوع استخدام پرستاران، سه پیشنهاد به تصویب رسید.

بر اساس این مصوبات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظف شد حداکثر تا یکماه آینده (20 آبان) وضعیت پرستارانی را که در آزمون استخدامی وزارت بهداشت شرکت کرده اند، تعیین تکلیف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف استخدام 35 هزار پرستار تا یک ماه آینده باید روشن شود

تکلیف استخدام 35 هزار پرستار تا یک ماه آینده باید روشن شود