مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 13:202021-10-13فرهنگي

رامبد جوان، امشب به تلویزیون برمی گردد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند از ایده تا اکران در شبکه مستند سیما تولید شده و مهم ترین فیلم های سینمایی را از منظر حواشی تولید، - مستند از ایده تا اکران امشب با رامبد جوان کارگردان فیلم سینمایی ورود آقایان ممنوع همراه شده و ماجرای حضور رضا عطاران، بهاره رهنما و ویشکا آسایش را بیان می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند از ایده تا اکران در شبکه مستند سیما تولید شده و مهم ترین فیلم های سینمایی را از منظر حواشی تولید، اکران و حضور در جشنواره ها بررسی می کند.

این مستند در جدیدترین قسمت خود ماجرای ساخت فیلم سینمایی ورود آقایان ممنوع به کارگردانی رامبد جوان را بازخوانی کرده است.

ورود آقایان ممنوع ، فیلم سینمایی به کارگردانی رامبد جوان و محصول سال 1389 است که توانست عنوان دومین فیلم پرفروش سال 1390 سینمای ایران را کسب کند.

رضا عطاران، ویشکا آسایش، بهاره رهنما، سیاوش چراغی پور، پگاه آهنگرانی، مانی حقیقی، زهره حمیدی، فلامک جنیدی، علی صادقی، ستاره پسیانی، حدیث میرامینی و .

در این فیلم ایفای نقش کردند.

مستند از ایده تا اکران در قسمت جدید خود که امشب 21 مهر ساعت 22 از شبکه مستند پخش می شود، به چرایی و چگونگی تولید فیلم ورود آقایان ممنوع به کارگردانی رامبد جوان می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رامبد جوان، امشب به تلویزیون برمی گردد

رامبد جوان، امشب به تلویزیون برمی گردد