مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 13:052021-10-13اقتصادي

تخصیص 300 میلیارد تومان برای حمایت از کسب وکارهای نوآور


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از اختصاص 300 میلیارد تومان اعتبار امسال برای حمایت مالی از طرح هایی که درحوزه فناورانه وکسب وکارهای نوآور هستند، - ، اصغر نورالله زاده بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه انعقاد تفاهمنامه با موضوع کسب وکارهای نوآور در خصوص محورهای تفاهم نامه امضا شده گفت، این تفاهمنامه در راستای توسعه کسب و کارهای دانشجویی و دانش بنیان انجام شده است.

نورالله زاده به محورهای مهم این تفاهم نامه اشاره کرد و افزود: حمایت در برگزاری رویدادهای خلاقانه و برتر برای دانشجویان که با فرهنگ کارآفرینی آشنا شوند و هر کسی که صاحب طرح و ایده ای در این بخش هست با هماهنگی دانشگاه کمیته ای تشکیل و این طرح ها پردازش و بررسی شود.

وی ادامه داد، از هم اکنون که شروع سال تحصیلی دانشگاه ها شروع شده تا اسفندماه امسال این طرح ها و ایده های دانشجویی دریافت و طرح هایی که قابلیت تجاری سازی داشته باشد، به عنوان طرح برتر انتخاب و حمایت مالی خواهند شد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور با بیان اینکه حمایت مالی از طرح ها در گام نخست با رقم های پایین شروع می شود، تصریح کرد، حداکثر تسهیلات پرداختی و حمایتی از طرح هایی که به مرحله تجاری سازی رسیده باشند، تا سقف یک میلیارد تومان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 300 میلیارد تومان برای حمایت از کسب وکارهای نوآور

تخصیص 300 میلیارد تومان برای حمایت از کسب وکارهای نوآور