مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-13سياسي

معرفی گزینه پنجم در تویسرکان برای انتقال آرامستان


علاوه بر گزینه های پیشنهادی برای انتقال آرامستان تویسرکان شامل امامزاده کوه سرابی، منطقه امامزاده ناصر(ع)، کلنجان و آریکان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، سید رسول حسینی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص تکلیف آرامستان تویسرکان اظهار کرد: بنده به عنوان کسی که  تجربه کار در طرح های هادی، جامع و تفضیلی شهرها را دارم، می گویم باید آرامستان بهشت زهرا در تویسرکان جابجا شود.

وی با بیان اینکه طبق گفته مشاور طرح جامع شهر تویسرکان باید آرامستان ها به شعاع 10 کیلومتری منتقل شوند گفت: علاوه بر گزینه های پیشنهادی برای انتقال آرامستان که شامل امامزاده کوه سرابی، منطقه امامزاده ناصر(ع)، کلنجان و آریکان هستند و تقریبا همه استعلام ها آن ها گرفته شده، اخیرا گزینه پنجم در آرتیمان هم برای انتقال آرامستان شهر تویسرکان معرفی شده است.

فرماندار تویسرکان با تاکید بر اینکه پس از اخذ استعلام گزینه آرتیمان، همه استعلام ها را بدون هیچ تحریفی در تعریف، در اختیار مشاور طرح جامع شهر قرار خواهم داد افزود: گزارش های مکتوب دستگاه های اجرایی شامل آب و فاضلاب، امور آب، محیط زیست، راهداری و حتی راه و شهرسازی می شود.

وی با بیان اینکه بنده معتقد به کار کارشناسی ام و بر آن مصر هستم تاکید کرد: پس از اخذ نتیجه نهایی در خصوص گزینه آرتیمان برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی گزینه پنجم در تویسرکان برای انتقال آرامستان

معرفی گزینه پنجم در تویسرکان برای انتقال آرامستان