مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 12:502021-10-13پزشكي

ارتقاء آمادگی ادارات مشاوره و سلامت روان برای ارائه خدمت به دانشجویان


رییس اداره مشاوره و سلامت روان وزارت بهداشت ضمن اشاره به هفته سلامت روان در کشور و تاکید بر نابرابری ارایه خدمات بهداشت روان در جهان، گفت: به دنبال شیوع پاندمی کرونا در جهان و کشورمان ایران، - رییس اداره مشاوره و سلامت روان وزارت بهداشت ضمن اشاره به هفته سلامت روان در کشور و تاکید بر نابرابری ارایه خدمات بهداشت روان در جهان، گفت: به دنبال شیوع پاندمی کرونا در جهان و کشورمان ایران، اهمیت دسترسی به خدمات بهداشت روان بیش از پیش نمایان شد.

بر همین اساس در این مدت ادارات مشاوره و سلامت روان در سطح دانشگاه های علوم پزشکی کشور آمادگی خود را ارتقاء داده اند تا با حضور دوباره دانشجویان در فضای دانشگاهی خدمات خود را به بهترین نحو ارایه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرهاد طارمیان رییس اداره مشاوره و سلامت روان وزارت بهداشت، در خصوص آغاز هفته سلامت روان در کشور بیان داشت: با توجه به قرار داشتن در هفته سلامت روان از خدمات همه همکاران در سطح دانشگاه های علوم پزشکی که در ادارات مشاوره و سلامت روان در حال فعالیت در حوزه های اطلاع رسانی، آموزش، برگزاری وبینار و .

هستند، تشکر می کنم.

وی به اهمیت سلامت روان در هر کشور و جامعه ای اشاره کرد و ابراز داشت: 10 اکتبر در هر سال از سوی سازمان جهانی بهداشت و فدراسیون جهانی سلامت روان به عنوان روز سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء آمادگی ادارات مشاوره و سلامت روان برای ارائه خدمت به دانشجویان

ارتقاء آمادگی ادارات مشاوره و سلامت روان برای ارائه خدمت به دانشجویان