مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-13اقتصادي

خراسان همچنان محروم از بودجه زیارت


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: متاسفانه در سه سال گذشته بودجه زیارت به استان خراسان رضوی تعلق پیدا نکرده است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: متاسفانه در سه سال گذشته بودجه زیارت به استان خراسان رضوی تعلق پیدا نکرده است.

محمدصادق براتی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در قانون بودجه سال جاری نیز بودجه ای برای زیارت استان خراسان رضوی در نظر گرفته نشده، اظهار کرد: امیدواریم برای سال 1401 ردیف بودجه زیارت برقرار شود.

وی تصریح کرد: هرچند با توجه به شرایطی که دولت داشت، در ردیف بودجه زیارت امسال اعتباری پیش بینی نشده اما تلاش می کنیم برای سال آینده ردیف بودجه احیا شود.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: اگر چه طی سه سال بودجه ای برای زیارت استان نداشتیم اما توانستیم از اعتبارات دستگاه های استان که حوزه کاری آن مرتبط با زیارت بود، در حوزه های زیربنایی اعتبارات خوبی جذب کنیم.

وی با اشاره به اینکه زیربناهای لازم برای تسهیل زیارت زائران در استان فراهم است، اولویت اول استان خراسان رضوی را زیارت دانست و گفت: اگر چه در اوایل سال 99 که بیماری کرونا شدت بسیاری گرفت، برای حرم مطهر و زیارت محدودیت و ممنوعیت ایجاد شد اما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان همچنان محروم از بودجه زیارت

خراسان همچنان محروم از بودجه زیارت