مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-13اقتصادي

صدور 42 پروانه کاربرد علامت استاندارد در گیلان


معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد گیلان گفت: در چهار ماهه نخست امسال 42 پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان گیلان صادر شده است.

- ، علیرضا نیک کار بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته استاندارد با اشاره به صدور 42 پروانه کاربرد علامت استاندارد در چهار ماه نخست سال، افزود: تعداد شش پروانه تشویقی استاندارد نیز در این مدت صادر شده است.

معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد گیلان با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال بیش از 953 اظهارنامه صادراتی ارزیابی شد، ادامه داد: 566 گواهی انطباق اظهارنامه واردات نیز ارزیابی شده است.

وی با اشاره به اینکه 23 جایگاه سی ان جی پرخطر در سطح استان گیلان شناسایی شد، گفت: این جایگاه ها باید پس از رفع نواقص و تأیید، به فعالیت خود ادامه دهند.

انجام 150 بازرسی از نشان استاندارد در گیلان معاون استانداردسازی و آموزش اداره کل استاندارد گیلان نیز در این نشست اظهار کرد: از سال گذشته میزان فعالیت های کمی خود را کاهش و نسبت به ارتقای کیفیت استانداردهای ملی اقدام شده است.

مهدی محمدی گفت: سالی 50 مورد تدوین استاندارد داشته ایم که سال گذشته این میزان 18 مورد بوده و امسال نیز 10 مورد برنامه تدوین ملی استاندارد را در دستور کار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 42 پروانه کاربرد علامت استاندارد در گیلان

صدور 42 پروانه کاربرد علامت استاندارد در گیلان