مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-13سياسي

ضرورت آمادگی برای ورود پیک های جدید کرونا به استان سمنان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: با توجه به وضعیت بیماری در کشور، ضرورت دارد تا آمادگی لازم برای مواجه با هر پیک جدیدی در استان وجود داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کنار واکسن است.

وی افزود: از مردم استان سمنان تقاضا داریم تا با توجه به فرارسیدن ماه ربیع الاول و همچنین برگزاری آیین های شادی، برنامه های خود را با حداقل نفرات و حداقل زمان و البته با رعایت پروتکل های بهداشتی به انجام برسانند تا این مجالس شادی به عزا تبدیل نشود.

مردم پای کار بودند معاون استاندار سمنان با بیان اینکه از این پس و به صورت هفتگی کمیته های ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا به ارائه توضیحات و عملکرد می پردازند، بیان کرد: لازم است اطلاعات و خدمات ارائه شده در حوزه مقابله با کرونا، به منظور ثبت در تاریخ و همچنین تجربه ای برای آیندگان در صورت مواجه مجدد با اینگونه اپیدمی در سطح گسترده، مستند سازی شود، همانگونه که در سطح جهانی و کشور این مهم انجام می شود، لازم است تا در استان نیز این امر صورت پذیرد.

خجسته پور با بیان اینکه بر اساس ارزیابی ها و گزارش های اعلامی در ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، می توان گفت ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان، جز موفق ترین ستادهای استانی در سطح کشور است، بیان کرد: ستاد استان سمنان از موفق ترین ستادهای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آمادگی برای ورود پیک های جدید کرونا به استان سمنان

ضرورت آمادگی برای ورود پیک های جدید کرونا به استان سمنان