مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 12:102021-10-13بين الملل

سقوط بایدن-ترامپ؛ آمریکایی ها هیچ کدام را نمی خواهند


نشریه آمریکایی در اشاره به عملکرد نامطلوب بایدن و نتایج نظرسنجی ها، ازبی میلی آمریکایی ها به انتخاب دوباره وی و همچنین از دست رفتن پایگاه ترامپ حتی در بین جمهوری خواهان نوشته و از آن با عنوان «سقوط بایدن-ترامپ» یاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشریه نشنال اینترست در تحلیلی با اشاره به عملکرد نامناسب جو بایدن در سال اول ریاست جمهوری و کاهش محبوبیت وی در نظرسنجی ها، به پیش بینی وضعیت رییس جمهور فعلی آمریکا و دونالد ترامپ سلف جمهوری خواه او در انتخابات آتی پرداخته و نوشته به رغم دیدگاه های سیاسی و پیشنه های متفاوت آن ها، هر دو به سمت یک مقصد مشترک پیش می روند که شاید بتوان آن را سقوط بایدن-ترامپ نامید.

  به نوشته این نشریه آمریکایی، بیشتر نظرسنجی های کنونی حاکی از غیرمحبوب بودن رییس جمهور فعلی دموکرات و سلف جمهوریخواه او است.

این دو نفر علیرغم وارد شدن به سیاست از ورودی های مخالف و متفاوت بودن در ظاهر، به سمت مقصدی مشترک پیش می روند: فراموش شدن.

در ادامه این تحلیل به چرایی این مسئله پرداخته شده و آمده است: شاید به این دلیل که با وجود همه تفاوت ها، هر دو نفر، رای دهندگان آمریکایی دلزده و خسته از لحن و محتوای سیاست معمول که امروز انجام می شود را در مقابل بن بست قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط بایدن-ترامپ؛ آمریکایی ها هیچ کدام را نمی خواهند

سقوط بایدن-ترامپ؛ آمریکایی ها هیچ کدام را نمی خواهند