مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 12:102021-10-13سياسي

تلاش تاج خودرو برای توسعه بازار فروش


آیین افتتاحیه شعبه تهران شرکت تاج خودرو کاسپین با حضور جمعی از مدیران و پرسنل این شرکت، نمایندگان ادوار مجلس و مسئولان کشوری در برج میلاد تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام تاج خودرو، در ابتدای آیین افتتاحیه شعبه تهران تاج خودرو کاسپین که عصر یکشنبه 18 مهرماه در سالن سعدی برج میلاد تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، استاد علیرضا نداف قاری بین المللی قرآن کریم با تلاوت آیاتی چند از مصحف شریف متبرک کننده مراسم بود.

الیاس حضرتی و ابوذر ندیمی نمایندگان ادوار مجلس و دکتر محسن حموله، مدیرکل سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله مهمانان عالیقدر این مراسم بودند.

مراسم با پخش تیزر افتتاحیه دفتر شرکت تاج خودرو کاسپین در تهران آغاز شد و پس از آن مهندس عارف پرهیزگاری مدیرعامل این شرکت ضمن خوش آمدگویی به حضار، بیان کرد: صنعت خودرو فراز و فرود های فراوانی را در سال های اخیر پشت سر گذاشته و با چالش های متعددی خصوصا در زمان تحریم دست و پنجه نرم کرده است.

رویکرد ما در شرکت تاج خودرو کاسپین شناخت فرصت ها از درون چالش ها و تبدیل این فرصت ها به ارزش افزوده برای اقتصاد کشور و مردم عزیز و بزرگوار ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش تاج خودرو برای توسعه بازار فروش

تلاش تاج خودرو برای توسعه بازار فروش