مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-13فرهنگي

تمرکز بر تنوع رنگ آمیزی قومی در جشنواره موسیقی نواحی ایران/پخش اجراها از تلویزیون


نشست رسانه ای دست اندرکاران برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران روز چهارشنبه بیست و دوم مهرماه در دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

- در ابتدای این نشست محمدرضا علیزاده مدیرکل ارشاد استان کرمان در خصوص چگونگی برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی گفت: جشنواره موسیقی نواحی هر سال نقش و تاثیر خود را برای موسیقی نواحی ایران آشکارتر کرده و همین موجب شده تا اعتبار این رویداد نسبت به سال های قبل افزایش یابد.

این باعث افتخار ماست این رویداد با همه فراز و فرود خود به این درجه از کمال و جایگاه رسیده است به هر حال بعد از ماجرای کرونا برپایی جشنواره مورد تهدید قرار گرفت اما با همت مدیران اجرایی و همراهی هنرمندان و مسئولان چراغ جشنواره خاموش نشد.

امسال و در دوره چهاردهم با وجود وضعیت بیماری کرونا با همت همه دست اندرکاران جشنواره و عزیزان در معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر موسیقی چه در دوره قبلی و چه در دوره فعالی سعی می کنیم میزبان 110 هنرمند و عوامل اجرایی جشنواره در کرمان باشیم.

تغییر محل اجراها به باغ موزه وزیری کرمان وی افزود: برگزاری جشنواره در طول بیش از یک دهه باعث اجماع چشمگیر اصحاب موسیقی استان کرمان شده و موجب شده تا حوزه موسیقی نواحی با استقبال بیشتری از سوی مخاطبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز بر تنوع رنگ آمیزی قومی در جشنواره موسیقی نواحی ایران/پخش اجراها از تلویزیون

تمرکز بر تنوع رنگ آمیزی قومی در جشنواره موسیقی نواحی ایران/پخش اجراها از تلویزیون