مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-13ورزشي

قدردانی فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی از فدراسیون ایران


رییس و دبیر کل فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی در نامه ای به رییس فدراسیون ورزش دانشگاهی ایران، از برگزاری روز جهانی ورزش دانشگاهی در ایران قدردانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، لئونز ادر رییس فیزو و اریک سینتروند دبیر کل فیزو طی مکاتبه ای با هادی بشیریان، از تعهد و مشارکت فعال فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ایران در توسعه ورزش دانشگاهی و برگزاری پرشور گرامیداشت روز جهانی ورزش دانشگاهی تقدیر و تشکر کرد.

در متن نامه فوق آمده است: بدینوسیله از تعهد و مشارکت شما در توسعه جنبش ورزش دانشگاهی در قالب برگزاری روز جهانی ورزش دانشگاهی 2021 قدردانی می کنیم.

سال جاری به علت بحران بیماری حقیقتاً چالش برانگیز بود اما این فرصت را برای ما فراهم کرد که شاهد خلاقیت فدراسیون ها و دانشجویان باشیم و فیزو به برگزاری گرامیداشت سالانه روز جهانی ورزش دانشگاهی با همراهی اعضایش بسیار مفتخر است.

سلامت عمومی مهم ترین معیار برای تصمیم گیری، برنامه ریزی و برگزاری جشن های شما بوده است و بار دیگر ثابت شد که برگزاری گرامیداشت روز جهانی ورزش دانشگاهی چه بصورت حضوری و چه به صورت آنلاین منفعت زیادی برای سلامتی و تندرستی نسل آینده و ارتقای ارزش های ورزش دانشگاهی در سراسر جهان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی از فدراسیون ایران

قدردانی فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی از فدراسیون ایران