مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-13سياسي

کمک 35 میلیاردی واقفین گیلانی برای مقابله با کرونا


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: به همت واقفین و خیرین در بخش کمک مومنانه بیش از 35 میلیارد تومان در حوزه کرونا هزینه شد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: به همت واقفین و خیرین در بخش کمک مومنانه بیش از 35 میلیارد تومان در حوزه کرونا هزینه شد.

حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده در آیین همایش یاوران وقف که به میزبانی بندرانزلی و بر روی لنج گردشگری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: طبق فرموده امام صادق(ع) فردی که در سختی ها به برادر مومن خود کمک کرده و برای رفع گرفتاری اش قدم بردارد، خداوند 72 رحمت نصیب او می کند و وقف نیز در همین راستا انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه عده ای با مال و برخی با توان خود در هر حوزه ای وارد مقوله وقف می شوند، افزود: حضور در عرصه وقف به مناعت طبع و ایستادگی در برابر هوس های دنیوی لازم دارد.

مدیرکل اوقاف گیلان، با اشاره به اینکه از دهه وقف سال قبل تاکنون نزدیک به 13 میلیارد تومان از موقوفات استان هزینه کردیم، گفت: در بخش کمک مومنانه بیش از 35 میلیارد تومان در حوزه کرونا هزینه شده که این اقدام توسط خیرین در شهرستان های مختلف و در حوزه های معیشتی و بهداشتی بوده است.

علیزاده، با بیان اینکه برای 1200 هکتار زمین سند مالکیت اخذ شده است، تصریح کرد: بیش از 23 میلیارد تومان طی سال جاری در قالب طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 35 میلیاردی واقفین گیلانی برای مقابله با کرونا

کمک 35 میلیاردی واقفین گیلانی برای مقابله با کرونا