مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 11:102021-10-13اقتصادي

پرداخت 60 میلیارد تسهیلات در حوزه مشاغل آسیب دیده از کرونا/ تمدید مهلت ثبت نام


فرماندار خرم آباد همچنین از پرداخت 60 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مشاغل آسیب دیده از کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جعفر طولابی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان، ضمن عملکرد مطلوب این کارگروه، اظهار کرد: در بخش های مختلف همچون پرداخت تسهیلات پایدار روستایی و جبران خسارات ناشی از انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوره اشتغال پایدار روستایی از ابتدای شروع طرح تاکنون 297 پرونده با اعتباری بالغ بر 192 میلیارد تومان برای اشتغال زایی هزار و 882 نفر به بانک های عامل معرفی شده که از این تعداد 287 مورد با اعتبار بیش از 88 میلیارد تومان پرداخت شده است.

فرماندار خرم آباد همچنین از پرداخت 60 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مشاغل آسیب دیده از کرونا خبر و ادامه داد: در این بخش 8 هزار و 889 پرونده به میزان 113 میلیارد تومان و اشتغال 11 هزار و 853 نفر تشکیل و به بانک ها معرفی شده و تاکنون 6 هزار پرونده با مبلغ 60 میلیارد و اشتغال زایی بیش از 7 هزار نفر پرداخت شده است.

طولابی بر تسریع در پرداخت تسهیلات و تعیین تکلیف پرونده های باقی مانده در شعب بانکی تاکید و تصریح کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات می توانند تا پایان آذرماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، ضمن اینکه بانک های عامل نیز تا پایان بهمن ماه سال جاری مهل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 60 میلیارد تسهیلات در حوزه مشاغل آسیب دیده از کرونا/ تمدید مهلت ثبت نام

پرداخت 60 میلیارد تسهیلات در حوزه مشاغل آسیب دیده از کرونا/ تمدید مهلت ثبت نام