مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 10:502021-10-13سياسي

برای رفع مشکلات بزرگ تهران باید تعامل صورت بگیرد


رییس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با اشاره به اینکه مشکلات تهران بزرگ است که باید بر این اساس دیده شود گفت: برای رفع مشکلات بزرگ تهران باید تعامل صورت بگیرد.

- ، حجت الاسلام سیدرضا تقوی ظهر چهارشنبه در جلسه تودیع و معارفه استاندار تهران که با حضور شهردار تهران و وزیر کشور برگزار شد اظهار داشت: به عنوان رییس مجمع نمایندگان تهران ضمن تقدیر از زحمات استاندار قبلی؛ همراه استاندار جدید در رفع مشکلات استان هستیم.

وی ادامه داد: تهران یک شهر نیست، مشکلات تهران بزرگ است که باید بر این اساس دیده شود؛ باید به تهران کمک کرد، در این راستا باید به شهرداری تهران کمک شود؛ باید همه دست به دست هم دهیم تا مشکلات رفع شود.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران عنوان کرد: پیامبر فرمود اگر فرصت خدمت برایتان فراهم شد قدر بدانید، همچنین حضرت علی (ع) فرمود پست ها طعمه نیست و امانتی در دست ما می باشد، باید نگاه ما به پست ها امانتداری باشد، به علاوه پست برای خدمت به مردم است.

تقوی با اشاره به صحبت مدیران موفق در دنیا عنوان کرد: در کنار هم جمع شدن شروع کار است و در کنار هم ماندن پیشرفت و با هم کار کردن نشان دهنده موفقیت است، رهبری و مدیریت مثل حرکت دادن نخ است که باید جلو بروید و آن را بکشید، وقتی همه مثل هم فکر می کنیم معلوم است که اصلاً فکر نمی کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رفع مشکلات بزرگ تهران باید تعامل صورت بگیرد

برای رفع مشکلات بزرگ تهران باید تعامل صورت بگیرد