مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-13سياسي

تجلی هوشمندی پلیس با محوریت؛ اقتدر، قانون مداری و امانت داری


فرمانده انتظامی استان مرکزی در همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی، تجلی هوشمندی پلیس را بر محوریت اقتدار، قانونمداری و امانت داری برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در این همایش با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی به عنوان بخشی از جامعه، مسئول حفظ امنیت و آسایش و رفاه عمومی مردم و سازمانی خدمتگزار است و گستردگی دامنه مسئولیت و چالش های فراوان پیش روی پلیس از یک طرف و وظیفه سنگین برقراری امنیت اجتماعی از طرف دیگر، ضرورت پلیس هوشمند و مقتدر و در عین حال مردمی را بیش از پیش نمایان می شود.

وی ادامه داد: باید توجه داشت هنگامی که صحبت از سرمایه اجتماعی و اقتدار پلیس می شود، هم باید روابط اجتماعی افراد جامعه و هم به ویژگی های فردی و هم به ویژگی ها و خصوصیات سازمانی پلیس توجه شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: از سوی دیگر با توجه به گسترش مسئولیت های پلیس و تخصصی شدن امور و تغییر و تحول و رشد جمعیت شهری، پلیس باید از هر حیث، چه فردی و چه سازمانی، دارای هوشمند و اقتدار باشد تا بتوانند با روحیه و قدرت هر چه بیشتر در انجام امور محوله ماموریت های خود را دنبال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلی هوشمندی پلیس با محوریت؛ اقتدر، قانون مداری و امانت داری

تجلی هوشمندی پلیس با محوریت؛ اقتدر، قانون مداری و امانت داری