مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-13فرهنگي

یک درخواست از آموزش و پرورش ؛ ثبت رسمی المپیاد فیلم سازی


دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اختتامیه المپیاد فیلم سازی گفت: باز هم از وزارت آموزش و پرورش خواهش می کنم که این المپیاد را جزو المپیادهای رسمی کشوری ثبت کند.

- یک درخواست از آموزش و پرورش ؛ ثبت رسمی المپیاد فیلم سازی دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اختتامیه المپیاد فیلم سازی گفت: باز هم از وزارت آموزش و پرورش خواهش می کنم که این المپیاد را جزو المپیادهای رسمی کشوری ثبت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان،اختتامیه پنجمین دوره المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، در ساختمان سوم بنیاد سینمایی فارابی (موسسه رسانه های تصویری) با حضور علیرضا تابش دبیر جشنواره، حبیب ایل بیگی مدیر المپیاد فیلمسازی، داوران، منتورها و مربیان برگزار شد.

در ابتدای مراسم که 21 مهر ماه برگزار شد، آیاتی از کلام الله مجید تلاوت شد و بعد از آن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و کلیپی از جشنواره سی و چهارم پخش شد.

سپس مراسم به طور رسمی با اجرای نواب محمودی که یکی از مربیان این دوره هم بود آغاز شد.

بعد از سخنان آغازین محمودی، ویدئویی از مجموع آن چه در این چهار روز در کلاس های المپیاد پنجم گذشت و همچنین ایده هایی که گروه ها به داوران ارائه دادند، پخش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک درخواست از آموزش و پرورش ؛ ثبت رسمی المپیاد فیلم سازی

یک درخواست از آموزش و پرورش ؛ ثبت رسمی المپیاد فیلم سازی