مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-13سياسي

برقراری امنیت با مشارکت مردم امکان پذیر است


فرمانده یگان ویژه خراسان جنوبی با اشاره به رویکرد پلیس در تراز اسلامی، گفت: در این راستا هدف گذاری در افق 1404 صورت گرفته و یگان ویژه چندین مؤلفه را دنبال می کند که یکی از این مؤلفه اعتقاد داشتن به این موضوع بوده که امنیت امری عمومی و اجتماعی بوده است.

- حسین خضری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، اظهارداشت: نیروی انتظامی برای تحقق اهداف خود که مهم ترین آن تأمین نظم و امنیت بوده یگان های مختفی دارد که یکی از آن ها یگان ویژه است.

وی با بیان اینکه یگان ویژه نیروی انتظامی مأموریت های خاص و تخصصی را دنبال می کند، تصریح کرد: عمده و اصلی ترین مأموریت این یگان مقابله با اغتشاشات، مقابله با جرایم خشن و جرایم مصلحانه، رهایی گروگان، دفاع شهری، مقابله با تروریست، عملیات مردم داری و پشتیبانی از پلیس های تخصصی بوده که هر کدام آموزش های خاص خود را دارد.

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به رویکرد پلیس در تراز اسلامی، گفت: در این راستا هدف گذاری در افق 1404 صورت گرفته و یگان ویژه چندین مؤلفه را دنبال می کند که یکی از این مؤلفه اعتقاد داشتن به این موضوع بوده که امنیت امری عمومی و اجتماعی بوده بنابراین لازمه برقراری امنیت مدد و همکاری اجتماعی و مشارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری امنیت با مشارکت مردم امکان پذیر است

برقراری امنیت با مشارکت مردم امکان پذیر است