مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-13سياسي

با بازگشایی دانشگاه در بُعد فرهنگی، بسیار قوی تر از قبل عمل می کنیم


رییس پردیس خواهران دانشگاه قم گفت: با توجه به آسیب های جدی که فضای مجازی در دوران کرونا برای دانشجویان ایجاد کرده با بازگشایی دانشگاه به لحاظ فرهنگی باید بسیار قوی تر از قبل عمل نماییم و دانشگاه و جهاددانشگاهی باید با کمک یکدیگر و با بررسی مشکلات و آسیب .

- ایسنا/قم رییس پردیس خواهران دانشگاه قم گفت: با توجه به آسیب های جدی که فضای مجازی در دوران کرونا برای دانشجویان ایجاد کرده با بازگشایی دانشگاه به لحاظ فرهنگی باید بسیار قوی تر از قبل عمل نماییم و دانشگاه و جهاددانشگاهی باید با کمک یکدیگر و با بررسی مشکلات و آسیب های پیش رو دانشجویان را به مسیر پیشرفت و دوری آسیب های فرهنگی و دینی که دشمنان برای آن ها ایجاد کردند سوق دهیم.

دکتر سرلک، رییس پردیس خواهران دانشگاه قم، با علی حسینی، معاون فرهنگی آموزشی جهاددانشگاهی استان قم، و نوشین صادقی، مدیر شعبه جهاددانشگاهی، در دانشگاه قم دیدار و گفت وگو کردند.

در ابتدای این جلسه حسینی ضمن تبریک انتصاب دکتر سرلک به عنوان رییس پردیس خواهران دانشگاه به معرفی بخش ها و قسمت های مختلف جهاددانشگاهی در کشور و استان پرداخت و ضمن بیان فعالیت های این نهاد به ارائه برنامه های در حال اجرا و اجرا شده در سطح استان و دانشگاه ها پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با بازگشایی دانشگاه در بُعد فرهنگی، بسیار قوی تر از قبل عمل می کنیم

با بازگشایی دانشگاه در بُعد فرهنگی، بسیار قوی تر از قبل عمل می کنیم