مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-13سياسي

جریان عظیم سرمایه گذاری در حوزه موقوفات قم آغاز شده است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: جریان سرمایه گذاری در حوزه موقوفات شروع شده و افزایش عواید موقوفات با محوریت سرمایه گذاری در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، به مناسبت دهه وقف، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل اوقاف قم همراه با معاون پشتیبانی، رییس اداره تحقیق و حراست و رییس اوقاف نواحی یک و دو با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و عضو شورای نگهبان دیدار کردند.

اسکندری در این دیدار با اشاره به لزوم سوق دادن نیت واقفان به سمت نیازهای روز جامعه در راستای تحقق مطالبات رهبری مبنی بر تولید علم و دانش و پیشاهنگی ایران در این مسیر اظهار کرد: در این زمینه همه نهادها و مردم مسئول هستند.

وی در ادامه به وجود نگاه نازل به وقف در سطح جامعه گفت: هنوز برخی افراد و حتی مدیران هستند که ارج و قرب لازم را نسبت به وقف قائل نیستند، فکر می کنند سرمایه ای است که فقط باید مصرف شود در حالیکه موقوفات مشمول قوانین فقهی و حقوقی هستند و دست اندرکاران حوزه وقف نسبت به واقفان و نیت های آنها مسئولیت دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم خواستار کمک بزرگان جامعه برای ارتقاء فکری و فرهنگی نسبت به مسئله وقف شد و خاطرنشان کرد: باید این درک در جامعه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان عظیم سرمایه گذاری در حوزه موقوفات قم آغاز شده است

جریان عظیم سرمایه گذاری در حوزه موقوفات قم آغاز شده است