مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-13سياسي

هرگونه تغییر کاربری جرم است/ لزوم اجرای طرح جامع شهری یاسوج بعد از 15 سال


دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه تغییر کاربری، حتی توسط تعاونی ادارات را جرم محسوب و در صورت مجوز تغیر کاربری، مدیران عامل تعاونی ها باید پاسخگو تخصیص سرانه فضای آموزشی و فرهنگی و فضای سبز در این تعاونی ها باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم با حضور اعضا و معاون پیشگیری از وقوع جرم به ریاست رییس کل دادگستری استان برگزار شد.

حسن نگین تاجی رییس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد در این نشست با اشاره به اینکه وضعیت ورودی های شهر یاسوج زیبنده شهری که پایتخت طبیعت است، نیست افزود: با تشکیل کار گروه تخصصی متولی ورودی شهر مشخص شود.

در ادامه سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان به مشکلات ایجاد شده تعاونی های مسکن ادارات اشاره کرد و افزود: متاسفانه این تعاونی ها در آینده با گسترش حاشیه نشینی و ایجاد بافت های نا کارآمد فرسوده خواهند شد.

وی بیان کرد: از طرفی این تعاونی ها  سرانه آموزشی ، فرهنگی و فضای سبز را رعایت نکرده اند که در آینده در صورت تصویت طرح جامع شهری  کاری از دست شهرداری ساخته نیست.

 دادستان مرکز استان هرگونه تغییر کاربری ها حتی توسط تعاونی ادارات خلاف قانون و جرم دانست و افزود: در صور مجوز تغییر کاربری، مدیران عامل تعاونی ها باید پاسخگو عدم تخصیص فضای آموزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه تغییر کاربری جرم است/ لزوم اجرای طرح جامع شهری یاسوج بعد از 15 سال

هرگونه تغییر کاربری جرم است/ لزوم اجرای طرح جامع شهری یاسوج بعد از 15 سال