مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-13اقتصادي

رتبه نخست گیلان در تولید خاویار/50هزار تن ماهی در گیلان تولید شده است


مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به تولید 6 تن خاویار در گیلان گفت: با تلاش های صورت گرفته گیلان در حوزه پرورش ماهیان گرمابی و تولید خاویار رتبه نخست را در کشور کسب کرده اما به دلیل کرونا میزان صادرات خاویار و ماهیان گرمابی به کشورهای همسایه کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عظیم مدبری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شیلات با جدیت به دنبال تامین بیمه صیادان در کشور است، اظهار کرد: حق بیمه صیادان در سال 97 و تنها برای مدت سه ماه به حساب آنان پرداخت شد ولی به دلیل عدم تامین منابع توسط سازمان برنامه و بودجه به حساب تامین اجتماعی واریز نشد و همین امر سبب شد تا دیگر مبلغی به صیادان واریز نشود.

وی با اشاره به گله مندی برخی از صیادان در خصوص گرانی تجهیرات صیادی در کشور گفت: سازمان شیلات هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات به صیادان ندارد لذا این افراد با مراجعه به سازمان می توانند تسهیلات مورد نظر خود را پس از معرفی به بانک ها دریافت کنند.

مدیرکل شیلات گیلان با تأکید بر لزوم توجه به رهاسازی بچه ماهی در دریای خزر افزود: در دو سال گذشته با تلاش 17 پره صیادی و مشارکت دیگر صیادان 10 میلیون قطعه بچه ماهی در دریای خزر رهاسازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست گیلان در تولید خاویار/50هزار تن ماهی در گیلان تولید شده است

رتبه نخست گیلان در تولید خاویار/50هزار تن ماهی در گیلان تولید شده است