مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-13ورزشي

مدیران شهری تامین زیرساخت های دوچرخه سواری بانوان را جدی بگیرند


مسئول پویش دوچرخه سواری «آسمان آبی، رکاب سبز» در یزد با تاکید بر این که نیمی از جامعه را بانوان شامل می شوند، از نمایندگان و مدیران شهر خواست به زیرساخت های مربوط به دوچرخه سواری بانوان توجه جدی داشته باشند.

- ایسنا/یزد مسئول پویش دوچرخه سواری آسمان آبی، رکاب سبز در یزد با تاکید بر این که نیمی از جامعه را بانوان شامل می شوند، از نمایندگان و مدیران شهر خواست به زیرساخت های مربوط به دوچرخه سواری بانوان توجه جدی داشته باشند.

سیدحسین سیدعربی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: دوچرخه سواری نه تنها یک ورزش و مرتبط به سلامت بلکه یک نیاز شهری خصوصاً در حوزه حمل و نقل پاک است لذا توسعه ی آن یکی از مهمترین اقدامات و حقوق شهروندان تلقی می‎شود.

وی با بیان این که از سورای شهر جدید و شهرداری انتظار حمایت از این عرصه وجود دارد، تصریح کرد: تداوم اقدامات مرتبط به به توسعه حمل و نقل پاک و دوچرخه سواری به وی‍ژه با تکمیل مسیرهای دوچرخه سواری به ویژه مسیر دوچرخه سواری جاده سلامت و تکمیل روشنایی آن از مطالباتی است که در این عرصه وجود دارد.

این فعال اجتماعی با بیان این که اجرای رینگ دوچرخه سواری در سطح شهر ضروری است، گفت: مسیر دوچرخه سواری بلوار جمهوری باید ادامه داشته باشد و مسیرهای دیگری نیز به آن اضافه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران شهری تامین زیرساخت های دوچرخه سواری بانوان را جدی بگیرند

مدیران شهری تامین زیرساخت های دوچرخه سواری بانوان را جدی بگیرند