مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-13سياسي

فضای فرهنگی و سیاسی مناسب 13 آبان با همکاری دستگاه ها ایجاد می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بر لزوم هماهنگی دستگاه ها جهت ایجاد فضای مناسب سیاسی فرهنگی برای برگزاری مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی تاید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاس از شیراز، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اعلام برنامه های گرامیداشت جهانی در استان فارس وقایع 13 آبان در تاریخ کشور را برشمرد.

حجت الاسلام محمد رضایی، تبعید حضرت امام خمینی(ره) به علت موضع گیری علیه لایحه کاپیتولاسیون در سال 1343، هجوم ناجوانمردانه نیروهای رژیم سفاک پهلوی به دانش آموزان و شهادت جمعی از آنان در سال 1357 و تسخیر سفارت آمریکا در سال 1358، علت نامگذاری 13 آبان به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را نظیر این مسائل دانست و یادآور شد: امام خمینی(ره) از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا با عبارت انقلاب دوم این موضوع را یادآور شد.

وی برگزاری مراسم در یوم الله 13 آبان در تمام کشور و متعاقباً استان فارس را قطعی دانست و تشریح کرد: امسال مراسم متمرکز و خاص برای 13 آبان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی با اشاره به فعالسازی کمیته های مربوط به یوم الله 13 آبان نظیر کمیته مراسم، کمیته فضاسازی و تبلیغات شهری، کمیته دانش آموزی، کمیته دانشجویی و کمیته فرهنگی، استفاده از ظرفیت های موجود را لازم و ضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای فرهنگی و سیاسی مناسب 13 آبان با همکاری دستگاه ها ایجاد می شود

فضای فرهنگی و سیاسی مناسب 13 آبان با همکاری دستگاه ها ایجاد می شود