مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-13سياسي

لزوم ایجاد جایگاه پلیس راهور جهت کاهش حوادث ترافیکی


یکی از مشکلات این بخش نداشتن جایگاه پلیس راهور است که می تواند در حفظ امنیت و آرامش شهروندان نقش مهمی ایفا کرده و بخشی از مشکلات در حوزه تردد و تصادفات این بخش را کاهش دهد.

- ایسنا/یزد امام جمعه بخش بهمن گفت: یکی از مشکلات این بخش نداشتن جایگاه پلیس راهور است که می تواند در حفظ امنیت و آرامش شهروندان نقش مهمی ایفا کرده و بخشی از مشکلات در حوزه تردد و تصادفات این بخش را کاهش دهد.

حجت الاسلام رضا علیزاده در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابرکوه و تعدادی از پرسنل این مجموعه که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با بیان اینکه وظیفه اصلی نیروی انتظامی تأمین آسایش و امنیت برای مردم و ناامن کردن فضا برای مجرمان است، اظهار کرد: امنیت کنونی جامعه و مردم مرهون و مدیون تلاش های صادقانه و شبانه روزی نیروی انتظامی است.

امام جمعه بخش بهمن بر ضرورت همکاری همه دستگاه های اجرایی و ارگان ها با نیروی انتظامی تأکید کرد و افزود: هر چند نیروی انتظامی مسئول تأمین نظم و امنیت در کشور است اما این مهم در گرو همکاری همه نهادها و ارگان ها با مجموعه پرسنل پرتلاش و زحمت کش ناجا است.

علیزاده یکی از مطالبات عمومی و نیازهای بخش بهمن را ایجاد جایگاه پلیس راهور عنوان کرد و افزود: امید است فرمانده انتظامی شهرستان نسبت به راه اندازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد جایگاه پلیس راهور جهت کاهش حوادث ترافیکی

لزوم ایجاد جایگاه پلیس راهور جهت کاهش حوادث ترافیکی