مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-13سياسي

مصوبات سفرهای استانی دولت به سرعت اجرایی شود


نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم اجرایی شدن هر چه سریع تر مصوبات سفر هیئت دولت به استان فارس گفت: باید مصوبات سفرهای استانی دولت به سرعت اجرایی شود چراکه در غیر اینصورت اعتماد مردم سلب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سیدموسی موسوی در نشست علنی امروز است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: از وزرای نیرو و دفاع تقاضای جدی دارم با توجه به نیاز مردم و صنایع منطقه به برق پایدار، در ساخت نیروگاه 913 مگاواتی سیکل ترکیبی توسط شرکت سرمایه گذاری غدیر اقدام عاجل به عمل آورند.

وی افزود: همچنین از آقای محرابیان انتظار دارم در ساخت ایستگاه 132 کیلوولت برق مهر تعجیل کرده و با توجه به آب و هوای بسیار گرم شهرستان های لامرد و مهر، تعرفه برق گرمسیری را از 7 ماه به 9 ماه در سال افزایش دهند.

  موسوی بیان کرد: از وزیر نفت تقاضا دارم با توجه به نیاز کشور به گاز، توسعه میادین گازی ارم و پازن و نیز ساخت تأسیسات شیرین سازی پالایشگاه پارسیان را در دستور کار قرار دهد.

همچنین از وی به جد می خواهم نسبت به رفع دغدغه رانندگان ترابری زاگرس جنوبی و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای این قشر زحمتکش و رفع مشکلات نیروهای قرارداد موقت صنعت نفت اقدام عاجل و انقلابی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات سفرهای استانی دولت به سرعت اجرایی شود

مصوبات سفرهای استانی دولت به سرعت اجرایی شود