مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 07:402021-10-13فرهنگي

پخش مستندها از تلویزیون سازندگانشان را تازه متوجه مخاطب وسیع کرد


مدیر مرکز مستند سوره با بیان اینکه مستند تلویزیونی قبلا طرفدار نداشت، می گوید، الان اوضاع فرق کرده و بازخورد مستندهای تلویزیونی در مقایسه با بسترهای دیگری مثل VOD یا سینما بیشتر است.

- مدیر مرکز مستند سوره با بیان اینکه مستند تلویزیونی قبلا طرفدار نداشت، می گوید، الان اوضاع فرق کرده و بازخورد مستندهای تلویزیونی در مقایسه با بسترهای دیگری مثل VOD یا سینما بیشتر است.

یاسر فریادرس، مدیر مرکز مستند سوره، درباره نظر خود صاحبان اثر درباره پخش آثارشان از قاب تلویزیون و میزان تمایل آن ها به شرکت در جشنواره تلویزیونی مستند، به ایسنا گفت: سال های قبل وقتی اساسا اسم ژانر تلویزیونی می آمد خیلی طرفدار نداشت و وقتی مستندسازها می خواستند کاری را نقد کنند می گفتند، این کار تلویزیونی است.

ولی در سال های اخیر این مفهوم جا افتاده است که یک مستند تلویزیونی می تواند مستند درجه یکی باشد و بازخوردهای خیلی خوبی هم داشته باشد.

بنا به تجربه فیلمسازان بازخوردهای پخش تلویزیونی آثار مستند چه درخصوص سوژه های اثر و چه صاحبان اثر قابل مقایسه با بسترهای دیگری مثل VOD یا سینما نبوده و این نشان از قدرت تلویزیون دارد که یک پدیده قابل بررسی است.

او با اشاره به اینکه خانه اصلی مستند، تلویزیون است، گفت: بعضی مستندسازها پس از پخش آثارشان از قاب تلویزیون تاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش مستندها از تلویزیون سازندگانشان را تازه متوجه مخاطب وسیع کرد

پخش مستندها از تلویزیون سازندگانشان را تازه متوجه مخاطب وسیع کرد