مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 07:302021-10-13سياسي

مشهدالرضا (ع) میزبان مسابقات قرآنی مدهامتان/گستره برگزاری مسابقات توسعه می یابد


حجت الاسلام ارزانی با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در مشهد مقدس گفت: گستره برگزاری این مسابقات در آینده توسعه می یابد.

- ، جلسه هماهنگی بخش اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، عصر سه شنبه 20 مهرماه در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد.

در این نشست رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، معاون فرهنگی هنری، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد فهما، مشاور رییس و مدیر کل هماهنگی امور ستادی، روابط عمومی و بین الملل ستاد هماهنگی کانون های فهما، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خراسان رضوی حضور داشتند.

حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی در این نشست طی سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه سیره قرآنی در زندگی اظهار کرد: این مؤلفه مهم در گرو دستیابی به برنامه منسجمی است که طی آن افراد بتوانند ارتباطی وثیقی را با آیات و مفاهیم قرآنی برقرار کرده و به فراخور شرایط، زمانی را به تلاوت و تدبر در کتاب خدا اختصاص دهند.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه خدمت به قرآن در تعالیم دینی ما از جایگاه ویژه ای برخوردار است، اظهار کرد: در این راستا برگزاری جلسات مختلف قرآنی میان خانواده ها، در سطح مساجد و اماکن مذهبی از قدیم الایام در کشور ما رسم بوده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهدالرضا (ع) میزبان مسابقات قرآنی مدهامتان/گستره برگزاری مسابقات توسعه می یابد

مشهدالرضا (ع) میزبان مسابقات قرآنی مدهامتان/گستره برگزاری مسابقات توسعه می یابد