مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-13سياسي

رفع محرومیت از چهره استان اردبیل با تلاش شبانه روزی مدیران امکان پذیر است


رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: برای زدودن چهره فقر و عدم توسعه یافتگی استان اردبیل، تلاش جدی مدیران در مقطع کنونی بسیار ضروری است که ما از استاندار اردبیل خواسته ایم در این زمینه تلاش و جهاد شبانه روزی در دستور کار قرار گیرد.

- ایسنا/اردبیل رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: برای زدودن چهره فقر و عدم توسعه یافتگی استان اردبیل، تلاش جدی مدیران در مقطع کنونی بسیار ضروری است که ما از استاندار اردبیل خواسته ایم در این زمینه تلاش و جهاد شبانه روزی در دستور کار قرار گیرد.

میرغنی نظری 21 مهرماه در جلسه مجمع نمایندگان استان با استاندار اردبیل اظهار کرد: ما اولین جلسه مجمع را با حضور هفت نماینده استان با استاندار اردبیل برگزار کرده و خط و مشی اصلی را در توسعه همه جانبه، متوازن و عادلانه همه مناطق استان مورد تاکید و توجه استاندار جدید اردبیل قرار دادیم.

وی تصریح کرد: همه ما با نظر واحد بر این باوریم که در دولت سیزدهم که دولت تحول خواه و مردمی است، شرایط برای تغییر وضعیت معیشتی مردم، بهبود اقتصاد و توسعه پایدار استان ها فراهم است و مجلس انقلابی و دولت فسادستیز تلاش خواهد کرد تا به دور از حاشیه ها، ارتقا شاخص های توسعه استان را به شکل مطلوب هدف گذاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع محرومیت از چهره استان اردبیل با تلاش شبانه روزی مدیران امکان پذیر است

رفع محرومیت از چهره استان اردبیل با تلاش شبانه روزی مدیران امکان پذیر است