مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-13سياسي

مبلغ تراز انقلاب باید روحیه جهادی داشته باشد


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: مبلغ تراز انقلاب باید روحیه جهادی داشته و با توجه به تغییرات امروز باید مخاطب شناس باشد.

- ، حجت الاسلام والمسلمین روح الله حریزاوی صبح چهارشنبه در دیدار با کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی فارس با تاکید بر اینکه داشتن روحیه جهادی از مهمترین اولویت های یک مبلغ است، گفت: از جمله شاخص های مبلغ تراز انقلاب داشتن روحیه جهادی است که اگر غیر از این باشد نه تنها سرباز امام زمان (عج) نیستیم بلکه سربار خواهیم بود.

وی ضمن اشاره به ویژگی های مبلغین از منظر قرآن کریم و کار جهادی در سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان مقدس تبلیغات اسلامی نهادی است که آغشته به خون شهدا است زیرا اولین رییس سازمان تبلیغات اسلامی یک هفته بعد از انتصابش به فیض عظیم شهادت نائل شد بنابراین می بایست همه ما در مسیر اهداف شهدا و تقویت باورهای دینی بیشتر گام برداریم و در زمینه ارتقا فرهنگ سازمانی و به ویژه اعتلای روحیه معنوی تلاش کنیم.

قائم مقام تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: باید بدانیم که اگر شهدا هم به دنبال جا و مقام بودند شهید نمی شدند و امروز نیز کار تبلیغی در تراز انقلاب باید حرکت های جهادی باشد.

حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به مردمی کردن تبلیغ و کار جهادی افزود: کار تبلیغی با روحیه کارمندی ممکن نیست و نباید فرامو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغ تراز انقلاب باید روحیه جهادی داشته باشد

مبلغ تراز انقلاب باید روحیه جهادی داشته باشد