مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-13اجتماعي

بازدید رایگان کودکان و نوجوانان از موزه های خراسان جنوبی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از بازدید رایگان کودکان و نوجوانان از موزه های استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از بازدید رایگان کودکان و نوجوانان از موزه های استان خبر داد.

حسن رمضانی، امروز چهارشنبه 21 مهرماه به رسانه ها گفت: به مناسبت هفته کودک، بازدید کودکان و نوجوانان به همراه والدین شان روزهای 21 و 22 مهرماه از موزهای تحت پوشش اداره کل رایگان خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی با بیان اینکه این برنامه برای نهادینه کردن فرهنگ غنی وتمدن ایران اسلامی و آشنایی با آثار تاریخی کشور است، تصریح کرد: روز جهانی کودک فرصت مناسبی برای آشنایی کودکان با جایگاه و اهمیت میراث فرهنگی و هویت تاریخی کشور است و در این میان بازدید از آثار موجود در موزه ها می تواند در شکل گیری شخصیت کودکان اثرگذار باشد.

وی گفت: با توجه به خروج خراسان جنوبی از وضعیت قرمز کرونا، بازگشایی موزه های استان نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از اول مهرماه انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان جنوبی افزود: خراسان جنوبی دارای 11 موزه دولتی و 6 موزه خصوصی است که در شهرهای بیرجند، قاین، نهبندان، سرایان، طبس، فردوس و بش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رایگان کودکان و نوجوانان از موزه های خراسان جنوبی

بازدید رایگان کودکان و نوجوانان از موزه های خراسان جنوبی