مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-13فرهنگي

طلسم اجرا نشدن «سگ سورتمه» شکست/ تغییر هویت به دلیل جبر محیط


کارگردان «سگ سورتمه» با اشاره به اینکه این نمایش بعد از چندین بار قرار گرفتن در نوبت اجرا بالاخره به صحنه رفته است، عنوان کرد این نمایش، اثری درباره معناباختگی هویت در اثر جبر محیط است.

- کارگردان سگ سورتمه با اشاره به اینکه این نمایش بعد از چندین بار قرار گرفتن در نوبت اجرا بالاخره به صحنه رفته است، عنوان کرد این نمایش، اثری درباره معناباختگی هویت در اثر جبر محیط است.

سینا نصرالهی کارگردان نمایش سگ سورتمه که اجرای خود را به تازگی در تالار مولوی آغاز کرده است درباره فراهم شدن شرایط اجرای نمایش بعد از 2 سال به کرونا و چند روز مانده به اجرا، کار کنسل شد و تا امروز هم 4- 5 بار برای اجرا آماده شده که بالاخره طلسم اجرا نشدن کار شکسته شد و نمایش از 11 مهرماه اجرای خود را آغاز کرد.

وی افزود: خوشبختانه تا امروز نمایش مورد استقبال خوب مخاطبان قرار گرفته است اما من بیشتر از اینکه از اقبال مخاطبان خوشحال باشم برای خودم خوشحالم که بالاخره در این نبرد پیروز شدم و توانستم نمایش را به صحنه ببرم.

این اثر نمایشی اقتباسی از یک نمایشنامه آلمانی به نام کار خانگی نوشته فرانتس کسافر کروتس با ترجمه زنده یاد رضا کرم رضایی است.

نصرالهی درباره ویژگی های نمایش توضیح داد: در نمایش سگ سورتمه روی جبر محیط که ماهیت و هویت انسان ها را تغییر می دهد، تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلسم اجرا نشدن «سگ سورتمه» شکست/ تغییر هویت به دلیل جبر محیط

طلسم اجرا نشدن «سگ سورتمه» شکست/ تغییر هویت به دلیل جبر محیط