مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-13سياسي

امنیت حریم هوایی کشور را به بهترین شکل ممکن تأمین می کنیم


معاون هماهنگ کننده نیروی هوافضای سپاه گفت: همراهی و همکاری ارتش و سپاه موجب همپوشانی خوبی در ماموریت دفاع از آسمان کشور و دفاع مستحکم هوایی برابر تهدیدات شده و دشمن به خوبی درک کرده است.

- ، سردار فریدون محمدی سقایی معاون هماهنگ کننده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 1400، گفت: در موضوع پدافند هوایی، قرارگاه مشترک پدافند هوایی میان سپاه و ارتش تشکیل شده است و ماموریت صیانت از آسمان و حریم هوایی کشور توسط این قرارگاه راهبری می شود.

وی تصریح کرد: در این رزمایش تجهیزات مورد استفاده سپاه و ارتش اعم از سامانه های راداری، موشکی، جنگ الکترونیک، مراکز فرماندهی و کنترل و الکترواپتیک به صورت صددرصد بومی و تولید شده به دست متخصصان داخلی است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوافضای سپاه افزود: در این رزمایش هم تمرین فرماندهی و کنترل و هم تمرین آتش سالیانه را انجام می دهیم و از سوی دیگر نیروهای جوان تر در این رزمایش شرکت دارند تا تجارب نیروهای باتجربه به جوان ترها منتقل شود.

سردار محمدی سقایی تاکید کرد: همراهی، همدلی و همکاری ارتش و سپاه موجب همپوشانی خوب و مطمئنی در ماموریت دفاع از آسمان کشور و دفاع مستحکم هوایی برابر تهدیدات شده و دشمن به خوبی درک کرده است که نمی تواند چشم طمعی به کشورمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت حریم هوایی کشور را به بهترین شکل ممکن تأمین می کنیم

امنیت حریم هوایی کشور را به بهترین شکل ممکن تأمین می کنیم