مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 06:002021-10-13اقتصادي

تولیدکنندگان لوازم خانگی توان تامین نیاز داخل را دارند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: تولیدکنندگان لوازم خانگی در کشور از ظرفیت مناسبی برای تامین نیازهای داخلی و صادرات محصولات به کشورهای همسایه برخوردارند.

- ایسنا/فارس رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: تولیدکنندگان لوازم خانگی در کشور از ظرفیت مناسبی برای تامین نیازهای داخلی و صادرات محصولات به کشورهای همسایه برخوردارند.

حمیدرضا ایزدی شامگاه سه شنبه 20 مهرماه در آیین گشایش نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، موکت، کفپوش و کالای خواب و نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری در شیراز بیان کرد: این نمایشگاه با حضور شرکت های فعال در زمینه تولید انواع فرش ماشینی و صنایع وابسته در فضایی به گستره یک هزار و 400 مترمربع در محل نمایشگاههای بین الملی فارس راه اندازی شده است.

او با قدردانی از صنعتگران و متولیان واحدهای تولیدکننده فرش ماشینی و صنایع وابسته، عنوان کرد: وظیفه ما حفظ این صنعت برای نسل های آینده و رساندنش به جایگاه اصلی آن است در این راستا ضرورت دارد تا مسولان ذی ربط برای به نمایش گذاشتن این صنعت، صاحبان صنایع را حمایت کنند که سازمان صمت همه تلاش خود را در این زمینه از جمله برگزاری نمایشگاه به کار گرفته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس اظهار کرد: برپایی نمایشگاه لوازم خانگی در راستای فرمایش مقام معظم رهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان لوازم خانگی توان تامین نیاز داخل را دارند

تولیدکنندگان لوازم خانگی توان تامین نیاز داخل را دارند