مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-13اقتصادي

انجام 34 پرواز در فرودگاه های خراسان جنوبی/ بیش از 100 پرواز لغو شد


مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی با بیان اینکه طی هفته 34 پرواز در فرودگاه های استان انجام می شود ، گفت: طی 6 ماه گذشته بیش از 100 پرواز رفت و برگشتی فرودگاه های استان که مربوط به شرکت های هواپیمایی ایران ایر و ماهان بوده لغو شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، خراسان جنوبی استانی است که تنها راه حمل و نقل فعال و مورد استفاده عموم آن حمل و نقل جاده های است.

وجود 2 فرودگاه در استان و انجام پرواز به مقصدهای مشهد و تهران از دیگر راه های حمل و نقل استان است و با توجه به عدم راه اندازی راه آهن در استان اغلب سفرهای ضروری مردم و مسئولان از طریق حمل و نقل هوایی انجام می شود.

اما حمل و نقل هوایی نیز با مشکلاتی از جمله تأخیر و لغو پروازها از طرف شرکت های هواپیمایی مواجه است که این مشکل باعث گلایه مسافران و مردم استان شده است.

طی 6 ماه گذشته از ابتدای سال تا 8 مهرماه تعداد قابل توجهی بیش از 100 پرواز از پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر و ماهان لغو شده است.

لغو پرواز در استان باعث می شود مسافران تا یک هفته بعد که همان پرواز انجام شود منتظر شده و اگر مسافری سفر کاری و درمانی داشته باشد به ناچار مجبور به استفاده از حمل و نقل جاده ای و طی مسیرهای طولانی برای رسیدن به مقصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 34 پرواز در فرودگاه های خراسان جنوبی/ بیش از 100 پرواز لغو شد

انجام 34 پرواز در فرودگاه های خراسان جنوبی/ بیش از 100 پرواز لغو شد