مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-13سياسي

تابستان آینده باید از حداکثر ظرفیت خط انتقال آب گاوشان استفاده کنیم


 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه بر تدوین برنامه عملیاتی برای استفاده از حداکثر ظرفیت خط انتقال آب شرب سد گاوشان به کرمانشاه تاکید کرد.

- ایسنا/کرمانشاه  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه بر تدوین برنامه عملیاتی برای استفاده از حداکثر ظرفیت خط انتقال آب شرب سد گاوشان به کرمانشاه تاکید کرد.

منوچهر فخری در نشست پیگیری حل مشکلات آب شرب شهر کرمانشاه عنوان کرد: تابستان امسال به دلیل مشکلاتی که در خط انتقال آب شرب سد گاوشان به شهر کرمانشاه به وجود آمد، شاهد قطع مقطعی و افت فشار آب در برخی محلات بودیم که با ورود مدیریت ارشد استان و همکاری و سعه صدر مردم این موضوع پشت سر گذاشته شد.

وی افزود: امسال شاید بهانه این بود که در مواجهه با این خشکسالی غافلگیر شده ایم، ولی مردم در تابستان آینده دیگر این عذر را نخواهند پذیرفت.

معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد: خط انتقال آب شرب گاوشان برای انتقال 2600 لیتر در ثانیه طراحی شده و باید برای استفاده از حداکثر ظرفیت این خط در تابستان آینده برنامه ریزی کنیم.

فخری اظهار کرد: مدیران آب منطقه ای و آب و فاضلاب موظف هستند تا یک ماه دیگر یک برنامه مشترک عملیاتی، کارشناسی و دارای پلان های مختلف، برای رفع نقص و بهره گیری از ظرفیت کامل خط انتقال آب گاوشان ارایه دهند تا در نشستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان آینده باید از حداکثر ظرفیت خط انتقال آب گاوشان استفاده کنیم

تابستان آینده باید از حداکثر ظرفیت خط انتقال آب گاوشان استفاده کنیم