مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-13سياسي

اعتراض کشاورزان اصفهان، اعتراضی به وسعت یک دهه


کوثر قاسمی؛ شغل آبا و اجدادی شان کشاورزی بوده، خودش هم از نوجوانی در کنار پدر، برادران و خواهرانش به کشاورزی پرداخته؛ - اعتراضات کشاورزان اصفهانی پیشینه ای ده ساله دارد، موج جدید این اعتراضات ده ساله، هفته ی گذشته آغاز شد و جمعیت پنج هزار نفره ای از کشاورزان اصفهانی با برگزاری تجمع اعتراضی خواستار تامین حق آبه قانونی و چند هزار ساله ی خود شدند.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو - کوثر قاسمی؛ شغل آبا و اجدادی شان کشاورزی بوده، خودش هم از نوجوانی در کنار پدر، برادران و خواهرانش به کشاورزی پرداخته؛ مهریه ی همسرش زمین کشاورزی بوده و آب؛ اسم آب همراه با غم و داغ است، چه داغی عظیم تر از تبدیل زمین ها و مزارع کشاورزی به چراگاه دام ها؟ مگر جز کشاورزی که شغل نیاکانش است، در این دیار که به بیابان تبدیل شده، می توان کاری کرد و منبع درآمدی داشت؟ صرف شدن آب در صنایعی نظیر کاشی و فولاد که باید در کنار دریا ساخته شوند و نه در استانی که کیلومترها از دریا فاصله دارد، در کنار خشک شدن مزارع از تبعیضی بزرگ علیه کشاورزان حکایت می کرد.

ظلم و تبعیضی که مورد بی توجهی مسئولان و ذی نفعان قرار گرفت و منجر به بلند شدن صدای اعتراض شد؛ اعتراض کشاورزان اصفهان، اعتراضی ست به وسعت یک دهه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض کشاورزان اصفهان، اعتراضی به وسعت یک دهه

اعتراض کشاورزان اصفهان، اعتراضی به وسعت یک دهه