مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 04:302021-10-13اقتصادي

سیستان و بلوچستان تامین کننده 80 درصد نیاز تور ماهیگیری کشور


رییس سازمان صمت استان سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان تامین کننده 80درصد نیاز تور ماهیگیری کشور است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان صمت استان سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان تامین کننده 80درصد نیاز تور ماهیگیری کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- داود شهرکی در شورای صنعت استان بیان کرد: سیستان و بلوچستان با توجه به دسترسی به آبهای آزاد و صنعت آبزی پروری و لنج سازی به تنهایی تامین کننده 80 درصد نیاز تور ماهیگیری کشور است.

رییس سازمان صمت استان سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان در بخشهای تولید و تجارت مستعد شکوفایی است که با برنامه ریزی های انجام شده شرایط خوب اقتصادی برای استان فراهم خواهد شد.

وی افزود: در بخش تسهیل و رفع موانع تولید در استان با همکاری دستگاه های مرتبط مشکلات تمامی واحدهای تولیدی استان بررسی و عمده مشکلات درحال رفع شدن است.

شهرکی ادامه داد: در حال حاضر سیستان و بلوچستان در برخی صنایع ، تامین کننده نیاز کشور می باشد از جمله تامین کننده 80درصد نیاز تور ماهیگیری کشور ،تامین کننده 75 درصد قوطی کنسرو و 30درصد نیازپاکت سیمان کشور را تامین می کند.

رییس سازمان صمت استان کرد: دربخش ذخایر معدنی دراستان به ذخایر اقتصادی و مستعد جهت سرمایه گذاری رسیده ایم ار جمله مس ،منیزیت،تیتانیموم ،طلا،آنتیموا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان تامین کننده 80 درصد نیاز تور ماهیگیری کشور

سیستان و بلوچستان تامین کننده 80 درصد نیاز تور ماهیگیری کشور