مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 03:402021-10-13سياسي

ماجرای پاره شدن توری پارک پارندگان بندرعباس و فرار پرندگان چیست؟


یک عضو شورای شهر بندرعباس امروز خبر از پاره شدن توری پارک پرندگان بندرعباس و فرار شمار زیادی از پرندگان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امروز یک عضو شورای شهر بندرعباس از موضوعی خبر داد که اگر ابعاد دقیق آن بررسی و بیان شود، یک نقطه ضعف مدیریتی بزرگ برای مدیران گذشته شهرداری است.

سید محمد رضا موسوی عضو شورای شهر بندرعباس گفت: توری محل نگهداری پرندگان پاره شده و باعث شده تا پرندگان خارج شوند و 200میلیون تومان هزینهٔ خرید پرندگانی که سرمایه این شهر بودند از بین برود .

وی افزود: این توری با تعهد دوام 25ساله خریده شده و اکنون خسارت این اتفاق از جیب چه کسی داده می شود؟ بسیاری درختان پارک جنگلی (باغ پرندگان) هم خشک شده اند و چوب شان فروخته می شود و خودم شاهد این صحنه بوده ام.

موسوی با انتقاد از وضعیت نامناسب پارک پرندگان بندرعباس، عنوان کرد: مدیریت باغ پرندگان با شهرداری بوده و مسؤولان باید پاسخگوی این وضعیت باشند.

همچنین مطلع شدیم که چند وقت قبل نیز حیواناتی به پارک پرندگان حمله کرده و تعدادی پرندگان در این پارک آسیب دیدند و زخمی شدند.

چندی قبل نیز خبرگزاری فارس در اطلاع رسانی از وضعیت نامناسب این پارک و در جریان اطلاع رسانی از مرگ یک توله خرس کمیاب آسیایی که فقط برای یک هفته نگهداری به این پارک سپرده شده بود، به وضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پاره شدن توری پارک پارندگان بندرعباس و فرار پرندگان چیست؟

ماجرای پاره شدن توری پارک پارندگان بندرعباس و فرار پرندگان چیست؟