مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 20:352021-10-12سياسي

سامرا برای ایام شهادت امام عسکری(ع) آماده می شود +عکس و فیلم


در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، حرم آن حضرت در سامرا برای حضور زائران در هشتم ربیع الاول آماده و علاوه بر پیش بینی موکب هایی به منظور پذیرایی از زوار، - حرم امامین عسکریین (ع)؛ ظهر روز گذشته وی با بیان اینکه موکب های عزاداری شهادت امام حسن عسکری علیه السلام از پنج شنبه در مسیرهای منتهی به حرم امامین عسکریین علیهما السلام فعالیت خود را آغاز می کنند، می گوید: این موکب ها سه وعده غذا به زائران می دهند و همچنین در حرم امامین عسکریین علیهما السلام فضای به منظور اسکان زوار در نظر گرفته شده است.

مضیف حرم امامین عسکریین علیهما السلام نیز در طول روز در خدمت زوار خواهد بود و پیش بینی روزانه بیش از 4 هزار وعده غذایی را دیده شده است.

تعبیه 10 هزار باکس برای وسایل زائران سامرا  رواق امام هادی علیه السلام نیز با ظرفیت پذیرش بیش از یک هزار زائر آماده تشرف زوار شده و در ورودی های باب الفرج، باب الغیبه، باب المراد، باب المهدی و باب القبله بیش از 10 هزار باکس برای وسایل، امانات و کفش های زائران تعبیه شده است.

تدارک 70 وسیله نقلیه برای انتقال رایگان زائران به حرم امامین عسکریین (ع) به گفته شیخ ابراهیم، یکی از مسؤولان حرم امامین عسکریین علیهما السلام امسال نیز برای تردد زائران وسایل حمل و نقل در شهرهای مختلف عراق تدارک دیده شده تا زائر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامرا برای ایام شهادت امام عسکری(ع) آماده می شود +عکس و فیلم

سامرا برای ایام شهادت امام عسکری(ع) آماده می شود +عکس و فیلم