مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 20:352021-10-12اجتماعي

بانوان برگزیده فرهنگ یار ترافیک در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند


به همت فرماندهی انتظامی استان کهگیلوییه و بویراحمد بانوان برگزیده فرهنگ یار ترافیک تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، نشست سراسری طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک توسط فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

نادیا صداقت مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری در این نشست گفت: طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک که با هدف آموزش و آگاهی بخشی و ترویج فرهنگ صحیح رفتارهای ترافیکی و نهایتا کاهش تصادفات، برنامه ریزی و در حال اجراست یکی از طرح های بسیار خوب پلیس راهور در سراسر کشور است و از آنجایی که مبتنی بر ارتقای فرهنگ و غنی سازی فرهنگی خانواده ها از طریق زنان بوده بسیار اثربخش است.

  صداقت افزود: زنان به عنوان رکن اصلی آموزش در خانواده ها و مرکز ثقل ارتباطات و روابط سایر اعضای خانواده، از ظرفیت بالایی در آموزش مهارت ها و انتقال به خانواده برخوردارند و در اجرای این طرح نیز یقینا ثمرات و نتایج مثبت حضور فعال زنان در آینده آشکار خواهد شد.

  مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اظهار داشت: از آنجایی که همیشه کنترل های درونی در پیشگیری و کاهش آسیب ها، موثرتر از کنترل های بیرونی بوده است، اجرای چنین طرح هایی آن هم توسط زنان که در جامعه نقش های گوناگونی را عهده دار هستند، قطعا می تواند تقویت کننده کنترل های درونی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان برگزیده فرهنگ یار ترافیک در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

بانوان برگزیده فرهنگ یار ترافیک در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند