مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 18:452021-10-12سياسي

بیش از 80 درصد مدارس شهرستان کاشمر وقفی است


رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر گفت: بیشترین طلب اداره اوقاف از نهاد آموزش و پرورش است و در حال حاضر بیش از 80 درصد مدارس شهرستان کاشمر وقفی هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر گفت: بیشترین طلب اداره اوقاف از نهاد آموزش و پرورش است و در حال حاضر بیش از 80 درصد مدارس شهرستان کاشمر وقفی هستند.

حجت الاسلام حسین نیساری در نشست با خبرنگاران افزود: بیان برخی مسائل غیرکارشناسی و غیرعلمی در مورد وقف از طرف برخی و انتشار آن در فضای مجازی بی انصافی است.

وی اظهار کرد: برخی از این افراد گفته اند اداره اوقاف و امور خیریه ماهیانه چهار میلیارد تومان درآمد دارد؛ در صورتی که کل درآمد موقوفات این شهرستان در سال کمتر از چهار میلیارد تومان است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر مطرح کرد: متأسفانه افرادی هم هستند که بدون هیچ اطلاعی از اصل موضوع آن را در فضای مجازی منتشر کرده و بعضاً مردم عوام جامعه هم باور می کنند.

سال گذشته درآمد بقاع متبرکه کاشمر حدود چهار میلیارد تومان بوده است وی تصریح کرد: سال گذشته درآمد بقاع متبرکه کاشمر که به عنوان یکی از شهرستان های تراز اول و اداره درجه یک و سطح یک استان است حدود چهار میلیارد تومان بوده است، صحبت های انجام شده توسط این روحانی برای درآمد اداره اوقاف و امور خیریه این شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 80 درصد مدارس شهرستان کاشمر وقفی است

بیش از 80 درصد مدارس شهرستان کاشمر وقفی است