مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 17:502021-10-12سياسي

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی: فعالیت رمزارزها حتی با مجوز، غیرقانونی است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: فعالیت های رمزارزها حتی با مجوز غیرقانونی است و اجازه فعالیت در شهرک ها و نواحی صنعتی را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، علی بهرام زاده امشب در نشست خبری که در هتل امیران نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: در خراسان رضوی 50 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب داریم که از 29 شهرک و 21 ناحیه صنعتی، 26 شهرک و 14 ناحیه فعال است و واگذاری زمین در آن ها انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی افزود: مراحل تملک در چهار ناحیه صنعتی انجام شده که از این تعداد دو مورد در ناحیه صنعتی بیزه و زاوه در حال انجام است و دو مورد دیگر در سرولایت و گرماب، نیشابور و فیروزه در سال 1401  انجام می شود.

وی گفت: توسعه شهرک صنعتی خیام در قالب شهرک های صنعتی تقاضامحور در دستور کار قرار دارد و باید تأیید منابع طبیعی را بگیریم.

  بهرام زاده در خصوص تنوع و تعدد شهرک های صنعتی در شهرستان های مختلف خراسان رضوی تأکید کرد: سمت و سوی تخصصی شدن ناحیه ها و شهرک های صنعتی با توجه به ظرفیت شهرها است و باید بحث تخصصی شدن را به طور جدی پیگیری کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی تصریح کرد: 85 کارگاه تولیدی تا پایان سال واگذار و به بهره برداری می رسد و 514 واحد تولیدی دیگر در مراحل اخذ مجوز محیط زیست قرار دارند و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی: فعالیت رمزارزها حتی با مجوز، غیرقانونی است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی: فعالیت رمزارزها حتی با مجوز، غیرقانونی است