مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 17:402021-10-12اقتصادي

تکمیل یک فاز تقاطع میدان دانشگاه اهواز تا پایان سال طول می کشد


عضو شورای شهر اهواز با اشاره به موانع پیش روی پروژه میدان دانشگاه، گفت: تا پایان امسال یکی از فاز های این پروژه که خروجی از سمت میدان ساعت به دانشگاه است به بهره برداری می رسد.

- حمید دغاغله پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با رد احتمال تعطیلی پروژه میدان دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار کرد:  با توجه به وجود  فیبرنوری و خط لوله هایی که در مسیر این پروژه وجود دارد، جدول زمان بندی که برای  بهره برداری از آن  در خرداد ماه امسال بسته شده بود اشتباه است.

وی با تاکید بر اینکه وجود برخی موانع در مسیر احداث پروژه ادامه کار را با مشکل مواجه کرده بود، افزود: امکان جابه جایی تیرهای برق در فصل تابستان وجود نداشت چرا که پروژه در مسیر اصلی برق قرار دارد و در گرمای 60 درجه نمی توانستیم جابه جایی تیرهای برق را انجام دهیم.

رییس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری  شورای شهر اهواز با بیان اینکه در حال رایزنی برای انجام کارهای پیمانکاری مربوط به جابه جایی تیرهای برق هستیم، گفت: اکنون کابل فیبر نوری جابه جا شده اما خطوط لوله ای که در مسیر وجود دارد باید دستگاه های مربوطه آن ها مشخص شود ضمن اینکه دستگاه ها مسوولیت این خطوط را به عهده نگرفته اند که در حال انجام مکاتبات با آن ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل یک فاز تقاطع میدان دانشگاه اهواز تا پایان سال طول می کشد

تکمیل یک فاز تقاطع میدان دانشگاه اهواز تا پایان سال طول می کشد