مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 14:302021-10-12سياسي

پلیس هوشمند در کنار امنیت آرامش جامعه را نیز حفظ می کند


پلیس هوشمند پلیسی است که در حین انجام خدمت،آخرت را درنظر دارد،حساب آن را نگه می دارد و با نیت الهی اعمال قانون می کند ودر کنارامنیت، - ، آیت الله لطف الله دژکام در دیدار با فرماندهان انتظامی استان فارس، گفت: شعاری که امسال برای هفته نیروی انتظامی انتخاب شده پلیس هوشمند و امنیت پایدار است که با یک هوشمندی انتخاب شده و جای صحبت کردن در خصوص این شعار بسیار است و بنده می خواهم در همین خصوص چند نکته و مسئله را طرح کنم.

وی با اشاره به اینکه هوشمندی در روزگار ما هم یک بحث فنی است و هم یک بحث فلسفی یادآور شد: تفاوت عمده انسان و غیر انسان همین هوش انسان است که مواردی چون اختیار و … از همین ناشی می شود اما اگر هوش را بتوانیم بسازیم باید دید این هوش چیست و چگونه است.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: اگر هوشمندی در حد اعلایی که امروز می بینیم در انسان و در وسایلی که انسان اختراع می کند محقق شده، آیا امکان پذیر است که از این نیز بالاتر برود، قطعاً هوش و منطق یک ویژگی منحصر به فرد برای انسان است و خداوند انسان را در قله عالم خلق کرده است.

آیت الله دژکام با بیان اینکه حالا باید ببینیم مفهوم پلیس هوشمند چیست، گفت: هوشمند بودن یک پلیس را هیچ موجودی و کامپیوتری نمی تواند داشته باشد، هوشمندی پلیس اینگونه است که پلیس خودش را خرج می کند تا انسان، انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس هوشمند در کنار امنیت آرامش جامعه را نیز حفظ می کند

پلیس هوشمند در کنار امنیت آرامش جامعه را نیز حفظ می کند