مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 12:502021-10-12سياسي

شهردار بندرعباس نسبت به تعیین و تکلیف اسکله نخل ناخدا اقدام کند


عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: از شهردار محترم می خواهم نسبت به تعیین و تکلیف اسکله نخل ناخدا از طریق تعامل با دستگاه های ذیربط مانند بنادر و دریانوردی اقدام کند.

- ، اسماعیل رییسی حسن لنگی در جلسه شورای شهر بندرعباس، اظهار کرد: استان هرمزگان در پهنه نیلگون خلیج فارس با بهره مندی از ظرفیت های عظیم در حوزه های مختلف به عنوان پیشانی حرکت اقتصاد کشور شناخته می شود و همواره در راستای سیاست های کلان کشوری گام برداشته است.

وی با اشاره به لزوم انجام اقدامات فرهنگی در شهر بندرعباس، عنوان کرد: به کمک مردم و با استفاده از نیروهای جوان می توان کارهای زیادی در این حوزه انجام داد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ابراز داشت: شورای شهر در اولین قدم فردی انقلابی را به سمت شهرداری بندرعباس گمارد تا ظرفیت های نهفته بندرعباس آماده ظهور و بروز باشد.

رییسی با ذکر این نکته که چهره ای جوان و مردمی به سمت استاندار هرمزگان انتخاب شده است، تصریح کرد: اینجانب از سوی تمام اعضای شورای شهر بندرعباس به مهندس دوستی تبریک می گویم.

وی با اشاره به نقش مهم استاندار هرمزگان در روند توسعه مرکز استان، اظهار کرد: استان هرمزگان سرشار از نیروهای توانمند و متعهد است و انتظار می رود استاندار از ظرفیت های فکری، انسانی و بومی این افراد در مناصب مختلف اجرایی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار بندرعباس نسبت به تعیین و تکلیف اسکله نخل ناخدا اقدام کند

شهردار بندرعباس نسبت به تعیین و تکلیف اسکله نخل ناخدا اقدام کند