مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-12فناوري

مشکل کندی سرعت اینترنت همچنان پابرجاست/ رگولاتوری و زیرساخت پاسخگو نیستند


با گذشت یک هفته از دستور فوری وزیر ارتباطات برای بررسی دلایل کندی کیفیت اینترنت، اما شواهد نشان می دهد که این مشکل همچنان پابرجاست.

- ، بیش از یک ماه است که کاربران فضای مجازی از کندی سرعت اینترنت در ساعات مختلف شبانه روز انتقاد دارند و این نارضایتی بارها از سوی کاربران و کسب و کارها در شبکه های اجتماعی مورد بحث و اظهار نظر قرار گرفته است.

حتی عده ای از کاربران و رسانه ها این افت کیفیت را به اجرای طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی ارتباط دادند و کاهش دستوری پهنای باند را دلیل اختلال اینترنت عنوان کرده اند.

به همین دلیل هفته گذشته 12 مهرماه عیسی زارع پور وزیر ارتباطات با اشاره به دریافت گزارشات مردمی از طریق سامانه 195 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و گلایه کاربران از کندی شبکه در ساعات پیک مصرف در برخی از نقاط کشور، دستور پیگیری دقیق و رسیدگی سریع به این موضوع را داد.

بر این اساس رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی موظف شد تا با همکاری مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، پس از بررسی دقیق گزارشات مردمی، راهکارهای رفع سریع اشکالات ارتباطی را ارائه و گزارش اقدامات اجرایی را به مردم اطلاع رسانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کندی سرعت اینترنت همچنان پابرجاست/ رگولاتوری و زیرساخت پاسخگو نیستند

مشکل کندی سرعت اینترنت همچنان پابرجاست/ رگولاتوری و زیرساخت پاسخگو نیستند