مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-12سياسي

سامانه های «مرصاد 16» و «طبس» اهداف خود را منهدم کردند


در مرحله عملیاتی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 1400 اهداف ارتفاع متوسط با شلیک سامانه های بومی مرصاد16، نیروی پدافند هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه سرنگون شدند.

- ، سامانه های بومی مرصاد 16 نیروی پدافند هوایی ارتش و طبس نیروی هوافضای سپاه از جمله سامانه های بومی است که به دست متخصصان جوان کشورمان در ارتش، سپاه و صنایع دفاعی کشور تولید شده است و در رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت، اهداف واگذار شده توسط شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور را با موفقیت رهگیری و منهدم کردند.

امیر قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور با اعلام این خبر، گفت: استفاده از تجهیزات بومی و تولید شده به دست متخصصان داخلی در این رزمایش از سویی بزرگترین نشانه خنثی سازی و بی اثر بودن تحریم های استکبار جهانی در حوزه نظامی است و از سوی دیگر بیانگر قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی ایران در عرصه پدافند هوایی که توانسته طی سال های گذشته در مقاطع مختلف قدرت های استکباری را مغلوب قاطعیت و توانمندی خود سازد.

وی اظهار داشت: توجه به موضوع دفاع در برابر تهاجم الکترونیک و سایبری و توانمندی های سامانه های بومی در این حوزه از جمله دستاوردهای این رزمایش است چراکه سامانه های پدافند هوایی ارتش و سپاه در این رزمایش در محی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه های «مرصاد 16» و «طبس» اهداف خود را منهدم کردند

سامانه های «مرصاد 16» و «طبس» اهداف خود را منهدم کردند