مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-12سياسي

ایجاد فرماندهی انتظامی در شهرری امنیت پایدار ایجاد کرده است


فرماندار ویژه ری با اشاره به اینکه تعامل خوبی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در شهرستان برقرار است گفت: ایجاد فرماندهی انتظامی در شهرری امنیت پایدار ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین توکلی کِجانی ظهر سه شنبه در آیین تجلیل از فرماندهان نیروی انتظامی، رؤسای کلانتری ها و پلیس های تخصصی شهرستان ری ضمن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: ایجاد فرماندهی انتظامی شهرستان ری سبب شد تا اتفاقات و خدمات خوبی در حوزه امنیت شهرستان صورت گیرد و امنیت پایدار به وجود آید.

توکلی کجانی با بیان اینکه در شهرستان ری تعامل و همکاری خوبی بین دستگاه قضا و نیروی انتظامی برقرار است گفت: امروز مردم نگاه ویژه ای به نیروی انتظامی در برقراری امنیت دارند و نیروی انتظامی در گام دوم انقلاب با پیروزی از تأکیدات مقام معظم رهبری ، در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی فعال و اثرگذار است.

فرماندار ویژه ری با اشاره به اینکه مشارکت نیروی انتظامی در مقابله با تهدیدات از یک سو و برخورد قاطعانه با مفسدان، تهدیدگران سلامت اخلاقی جامعه و برهم زنندگان آرامش عمومی از سوی دیگر ارتقای امنیت و افزایش احساس امنیت در کشور را به دنبال داشته است افزود: در شرایط مختلف کشور نیروی انتظامی همواره به عنوان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فرماندهی انتظامی در شهرری امنیت پایدار ایجاد کرده است

ایجاد فرماندهی انتظامی در شهرری امنیت پایدار ایجاد کرده است